ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و انار

1390/8/21 1:46
550 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

ریحانی علاقه زیادی به انار داری آخه تقصیری هم نداری گلم وقتی تو دل مامانی بودی من خیلی انار میخوردم خیلی هم علاقه داشتم انار یکی از میوه های مورد علاقه منه الانم میوه ی مورد علاقه جفتمون شده به به مخصوصا وقتی ملس باشه آی لاو یو ....قلب

امروز که الان شده دیروز پدر جونی داشت انار میخورد که مثه جت خودتو بهش رسوندی و نذاشتی پدر جونی انارشو بخوره البته پدر جونی هم بی میل نبود که شیطونی نکنی طوریکه خودش بیشتر از من مشتاق بود که این لحظه ها به تصویر در بیآن و ازم خواست که دوربینو بیآرم و ازت عکس بگیرم

اینم دو نمونه انار خوردن ریحانی

ریحان عسلی

ریحان عسلی

این مدلی خوردن انار بیشتر بهت می چسبه

ریحان عسلی

اگه گفتید دارم چیکار میکنم؟

ریحان عسلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان پارسا
21 آبان 90 1:54
نوش جونت عزیزم چه آب اناری میخوره وروجک
مامان کوثر
21 آبان 90 8:18
نوش جونت عسلی کلا بچه ها میوه ها ر خیلی دوست دارن کوثر هم همیشه آب انار که بهش میدم تموم که میشه غر میزنه
محمد
21 آبان 90 8:33
ولادت حضرت امام علی النقی الهادی (ع) بر شما وخانواده محترمتان مبارکباد شاد باشید وسلامت
مامان یاسمین زهرا
21 آبان 90 12:52
نوش جونت.دلم آب افتاد
مریم
21 آبان 90 13:49
به من رفته
مامان زهرا نازنازی
21 آبان 90 18:43
بخورمت خوشمزه
mamani helena
22 آبان 90 0:26
vay kheili khobe bache mive khor bashe man ke asheghe anare ablambo hastam har moghe ham mikhoram helena zol mizane negam mikone bokgor khale joonam noshe joonet
مامان سارا
22 آبان 90 10:38
سلام عزيزم
مبارك باشه . الهي قربونش برم من يك ماه ديگه يكسالش ميشه
قربوووووووون اون موهاش فشنش بشم من
راستي عزيزم عكسها رو گذاشتم دوست داشتي بيا


مرسی عزیزم دیدم عکسارو ایشالا جش عبادتش
خاطره مامان بردیا
22 آبان 90 18:00
نوش جونت عزیزمممممممممممممممم راستی این لباسه خیلی بهت میاد
خاله ی امیرعلی
22 آبان 90 19:32
ای جوووووووونم نوش جونت دهنم اب افتاد وروجک با این خوردنت