ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و بازار

1390/8/5 2:22
380 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی 

دیروز خیلی روز خوبی بود پراز خبرای خوب از دوستای قدیمی یکی از هم دوره ای های دوران مدرسه (راهنمایی ) رو دیدم

مامانی وقتی از حال و روزشون باخبر شدم چه ذوقی میکردم دیدن یه دوست قدیمی چقدر خوبه مخصوصا واسه من که دیگه زادگاهم شده وطن دومم و دیر به دیر میآم 

از خوشحالی زنگ زدم به مامان سارا و کلی با اون در این مورد حرف زدم قراره یه روز باهم دیگه بریم دوستای دوران مدرسمونو ببینیم چه حسی الان من دارم ...........خیال باطل هی وای من !!!

خیلی از خودم گفتم حالا نوبته شماست عسلی جونم 

دیروز با خاله سودی رفتیم بازار واسه خرید مراسم... که فردا تو یه پست جداگانه برات مینویسم یکمی شیطونی کردی و یه نیم ساعتی هم خوابیدی اما در کل خوب بود این اولین تجربه بازار رفتن بیش از 2 ساعتی با شما بود

دیگه چیزی نمونده تا فردا ... الان که دارم این پست و برات مینویسم ساعت 1:28 نیمه شبه و شما مثه یه فرشته کوچولو خوابیدی قوربونت برم من قلب

اینم عکست خوابهای خوب خوب ببینی فرشته ی من ماچ

ریحان عسلی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

نازنین
5 آبان 90 2:18
سلام ریحانه جون.من دوست مامانی هستم خاطرهاتو خوندیم عکسهاتم دیدیم با دخترم النا.النا هر چیزی که تو عکسهات دید گفت مامان واسه من از اینا بخر.مواظب خودت باش خانم کوچولو.

سلام خوبی نازنین کجایی؟ چقدر دلم برات تنگ شده عزیزم
مرسی که به ما سر زدید
بازم پیشمون بیا روی النا جونو ببوس


mamani helena
5 آبان 90 9:19
salam azizam mashala har roz malostar mishe doseton darim

مرسی پریسا جون نه به اندازه هلنا جونم
مامان ماهان عشق ماشین
5 آبان 90 9:27
سلام.خوب به شادی و سلامتی.خصوصی.
مامان ماهان عشق ماشین
5 آبان 90 9:47
خصوصی.
خاله هدي
5 آبان 90 9:48
سوغاتي يادتون نره! اينو گفتم براي دفعه بعدي كه رفتين بازار

باشه از هر دست بگیری بایدم از اون دستت بدیا
ریحانه
5 آبان 90 10:06
سلام الهی دوره ریحانه جانم بگردم ... خاله جون تو خوبی ؟؟؟

سلام خوبم مرسی خاله جون

مامان یاسمین زهرا
5 آبان 90 11:41
مامانش ماشاا... روزی چند تا از پست از این عروسک خانوم میذاری؟

روزی یه پست
محمد
5 آبان 90 12:46
شاد باشید وسلامت
چقد خوبه بچه های دوران راهنمائی ودبیرستان رو ببینه ؟

خیلی من که هنوز شوق و ذوقشو دارم
ستاره
5 آبان 90 14:54
خوب خريد كردين واسه فردا آره...........

نه اونجوری ...

ستاره
5 آبان 90 14:55
حتما امشب آپ كن براي مراسم امشب

پس منتظر باش ...

عمه مائده
5 آبان 90 15:57
سلام سیما جون
همیشه به سفر
معلومه حسابی خوش میگذره به مادر و دختر ولی بیچاره پدر
ایشالله همیشه خوش باشید.
ریحان عسلی رو ببوس


خاله ی امیرعلی
5 آبان 90 20:37
قربون عسلی برم من چقدر ناز خوابیده
مامانی انگار خبرای خوشی پیشت هست
همیشه به شادی و خوشی
سلام منو به سودی جون برسون
بووووووووووووووووووووس

سلام آره عزیزم
مرسی حتماایشالا روزی شما
خاله ی امیرعلی
5 آبان 90 20:43
پس اهنگ وب عسلی کوش؟ من خیلی خوشم میاد از اهنگ ریحان

بدلیل قفل شدن راست کلیک باید حذف می کردم

مامان شینا
6 آبان 90 2:41
چه ناز خوابیده خدا حفظش کنه

چشماتون ناز میبینه مرسی که به ما سر زدید
خاطره مامان بردیا
6 آبان 90 16:02
جونممممممممممم. عزیز دلم چقدر ناز خوابیدی تو