ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و چرخ خیاطی

1390/8/19 22:13
635 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای خوب وبلاگیم و ریحان عسلی شیرین تر از عسلم

امروز مادر جونی داشت واسه خاله ستاره  که چند تا کاره خیاطی داشت واسش انجام میداد اما مگه گذاشتی مادر جونی کاره نیم ساعته رو 2.5 ساعته  انجام داد بیچاره کمرش درد گرفت هی میخواستی دست به چراغ چرخ بزنی

منم تمام نخ های رنگی رو میذاشتم جلوت یکم بازی میکردی و تا میدیدی من دارم به تی وی نگاه میکنم زودی فرار میکردی وقتی هم می گرفتمت که نری میزدی زیر گریه و مثه ماهی که توی تور گیر افتاده خودتو تکون میدادی که از دستم فرار کنی

ریحان عسلی

مادر جونی برات شعر میخوند شما هم براش ناز میکردی

ریحان عسلی

 پ.ن : فاطمه جونی که برام کامنت خصوصی گذاشتی  پس آدرستو چرا نذاشتی گلم من چطوری به کامنتت جواب بدم متفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مریم
19 آبان 90 23:22
بمیرم ایلاهی
به مام سری بزن گل گلی
راستی ریحانرو جای من ببوس






حالا چرا ؟ بعد

مریم
19 آبان 90 23:24
چاکر ریحان جونی مریم به مام سری بزن نظرکی هم بده
مامان یاسمین زهرا
20 آبان 90 3:12
ماهی ماهیییییییییییییییییییییییی
مامان پارسا
21 آبان 90 0:12
واااااااااااااااااااااااااای خاله جون خطرناکه
مامان کوثر
21 آبان 90 8:21
ماشاالله دخترمون از هر انگشتش هزار تا هنر می باره
خاله ی امیرعلی
22 آبان 90 19:36
عزیزم بیام کمک دوتایی خیاطی کنیم؟؟
مامانی میبینی کوچولوت از الان داره استعداداشو یکی یکی نشون میده به قول مامان کوثر از هر انگشتش هزارتا هنر میباره

ممنونم نظر لطفتونه دوستای خوبم