ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و روز آخر در زادگاه مامانی

1390/10/1 19:13
584 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

از شب قبل که از خونه مامان بزرگم برمی گشتیم از اونجایی که تو این 50 روزی که اونجا بودیم زمینی  پدرم که بعدها تبدیل به باغ میشه رو نرفته بودم تصمیم گرفتیم روز آخر رو اونجا بریم من بغیراز روزای اول که بوشهر بودم یه بار رفتم دیگه نرفته بودم تا اون روز کهگل و درخت کاشته بودن

باغ در حال احداث

باغ پدر جونی

تورو خدا نشستنشو ببینید

ریحان عسلی

با وجود اینکه هنوز تکمیل نشده بود اما بازم خوش گذشت شایدم چون همه دورهم بودیم

بعداز اونم من و بابایی و ریحانی یه سر رفتیم کنار دریا هوا اون روز عالی بود

ریحان عسلی و دریای همیشه خلیج فارس

ریحان عسلی

بعد از کنار دریا رفتیم خونه تا واسه دعوت شام عمو حسنم حاضر بشیم زن عمو زهرا و عمو حسن کلی زحمت کشیده بودن و 3 نمونه شام گذاشته بودن دستتون درد نکنه خیلی خوشمزه بود

ریحان عسلی و متین پسر عموی مامانی

ریحان عسلی و متین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mamani helena
24 آذر 90 23:54
salam khanoomi bah bah cheghadr jat khali bod kheili kheili khosh omadi delemon baraton ye zare shode bod on nanaze khale chetore?mamani khodeton khobid? azizam 

سلام پریسا جون ممنونم خانمی شما لطف دارید ما هم همینطور
خوبه ما هم بد نیستیم به لطف خدا

مامان کوثر
26 آذر 90 9:55
چه بامزه نشستی گلم