ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و خونه خاله ستاره

1390/10/1 19:11
3,100 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این سری که تهران بودیم هم خونه عمه جون و هم خونه خاله ستاره اولین بار بود که می رفتی عسلیم

از اونجایی که مسیر خونه خاله جون نزدیکای فرحزاد بود یه دوری هم به یاد اون روزایی که تهرون زندگی میکردیم زدیم اگه خونه خالینا نمی خواستیم بریم حتما شام رو اونجا می خوردیم

اما من بیشتر دوست داشتم برم خونه خواهری تا شام رو اونجا باشم

یه دو ساعتی اونجا بودیم من از فرصت استفاده کردمو یه پست هم واسه وبلاگت گذاشتم (ریحانه و شروع سفر به زادگاهش)

اینم عکسای اون روز

 

اینجا بابایی رفته گوجه بخره قبل از رفتن به خاله جون زنگ زدم چیزی لازم نداری و...

خاله ستاره شیرینی ایلیا رو داشته باش نیشخند

ریحان عسلی

عکس ریحانی در کنار عکس سامی

ریحانی ببین همه چقدر دوستت دارن خاله عکس تو رو گذاشته کنار عکس سامی تا هر روز که از خواب بیدار میشه تورو هم ببینه

ریحان عسلی و پسر خاله اش سامی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله ستاره
27 آذر 90 10:34
سوپرايز خواهر من تو آشپزخونه بودم خوب عكس گرفتي راستي شيريني ايليا كجا بود تو اين تاريكي از بيرون هيچي پيدا نيست فقط اين شيرينيه

جون دوروبرش نور بود افتاده خواهری
خاله ی امیرعلی
2 دی 90 23:03
والا ما هم دوست داریم هر روز که از خواب پا میشیم ریحان عسلی رو ببینیم ولی.....
به همه عکس ریحانه رو دادی و مارو قابل ندونستی

شما لطف دارید خاله الهه جون
این چه حرفیه
چشم هنوز به زینب و مهدیه و فاطمه و .... ندادم این سری که چاپ کردم به شما هم میدم