ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و خونه تکونی !!!

1390/9/25 15:48
1,057 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

همونطور که تو پستای قبلی گفتم بخاطر اینکه یه ماهی از قطع بودن نت مون گذشته بود و بابایی هم فراموش کرده بود دوباره وصل کنه حق اشتراکمون رو گرفتن و ...

دیگه منم که این دوماهی که خونه نبودم یه خونه بی نظمی و به هم ریخته ایی از آقای همسری تحویل گرفته بودم گفتم حالا که نتم قطعه دکوراسیون خونه رو عوض کنم

چهارشنبه 90/10/09 شروع کردم به خونه تکونی مفصل اول از اتاق خواب شروع کردم و روز پنجشنبه 90/10/10 هم پذیرایی تا تموم شد خیلی خیلی خسته شدم مخصوصا با شما وروجک ریحانی همش تو دست و پام بودی و نمیذاشتی راحت کارام رو انجام بدم

اما همینکه یه خونه تمیز و باب دلم می دیدم خستگی کارو فراموش کردم

وای چه لذتی داره خونه تمیز و مرتب و با سلیقه خدایشش آدم حض میکنه

فقط مونده آشپزخونه که البته نصفه نیمه موند آخه ریحانی تب کردی و منم دیگه نتونستم به ادامش برسم اشکالی نداره الان که نتم وصل شده یکم به مطالب عقب افتادت می رسم بعد از اون اگه حوصلم شد وسایل رو جابه جا میکنم اگر هم نه خب یه گردگیری اساسی براه می ندازم

من مشغول جا به جا کردن مبل ها بودم شما هم مشغول پر پر کردن گلها

ریحان عسلی

میگم ریحانه نکن همه جارو به هم ریختی سرتو به نشون ی دالی خم میکنم قوربونت برم من

ریحان عسلی

تازه یاد گرفته بودی که وقتی یه جایی بلندی اول دستتو میذاشتی اگه می رسید به حالت چهار دست و پا می اومدی پایین اگر دستت نمیرسید گریه میکردی که بیآرمت پایین اما الان دیگه حرفه ایی شدی بلا خانم اول پاتو میآری بعد میآی پایین

ریحان عسلی

بدون شرح ...!

ریحان عسلی

یه پذیرایی مرتب با یه ریحان عسلی خوشمزه

ریحان عسلی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان فهیمه
25 آذر 90 16:52
سلام مامان ریحانه جون کد من در مسابقه جشنواره نی نی وبلاگ 139 لطفا نگاه کنید اگر دوست داشتید رای بدید
مریم
25 آذر 90 17:53
قربون برم الله ی خسته شده اخه
مامان زهرا نازنازی
25 آذر 90 18:47
خسته نباشی مامانی مهربون و باسلیقه



عاشقتم ریحانه عسلی

مرسی عزیزم
مامان ثنا و ثمین
25 آذر 90 19:18
واقعا خسته نباشی عزیزم.وقتی تغییر دکوراسیون میدی چقدر روحیه ی ادم عوض میشه.ما هم دیشب تغییر دکوراسیون دادیم

ممنونم خانمی آره دلم وا میشه بخدا
نازنين
25 آذر 90 22:25
خسته نباشي خانمي.

مرسی پاینده باشی

مامان کوثر
26 آذر 90 9:56
وای چه صحنه هایی خیلی وروجکی ریحانی مواظب باش

آره تازه اول راهمممممممم
مامان اميرحسين(سام)
26 آذر 90 10:45
دكوراسيون رو عوض كردي خيلي خوب شده مبارك

ممنونم خواهر جان
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
26 آذر 90 13:09
سلام مامانی یه دفعه چندتا آژ با همدیگه؟؟؟آدم جا میمونه.ماشالله چه فعالین شما.دارین جبران میکنین

سلام آره دیگه باید خودمو به رسونم
خاطره مامان بردیا
26 آذر 90 16:21
عاشق اون عکستم که داری دالی می کنی

مرسی خاله
مامان آرمان
26 آذر 90 17:50
خسته نباشید......
بابا ریحان جونم هم داره به مامانش کمک میکنه دیگه آفرین

آره اما از نوع کودکانه
خاله ی امیرعلی
2 دی 90 23:16
یه خسته نباشی مخصوص واسه مامان باسلیقه و تمیز و مهربووووون
اینم واسه مامان سیما و ریحان عسلی گل

ممنونم