ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و مروارید دوم

1390/5/8 19:30
422 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستانم

مرسی از نظراتتون من یه چند روزی بود که بخاطر ویروسی بودن سیستمم نمیتونستم آپ کنم

دلم برای همه تون تنگ شده مرسی که به ما سر زدید زیبا

ریحانه مروارید دومش درست همون روزی که اولین مرواریدش در اومده بود از صدفش بیرون زد سه شنبه 4 تیر

خیلی اذیت شد طفلی دخترم همش نا آروم بود و گریه میکرد شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

زیبا

این عکسو میذارم که پستت بدون عکس نباشه

عزیزمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سيدمهدي
7 مرداد 90 6:23
با نام و ياد خداوند . سلام. خواهــــــــر گلم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم هـــــــــــــــــــــــــا خوشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــال ميشم بياي
مامان پسرا
7 مرداد 90 13:57
الهیـیییییی! چه دختر نازی!
چه مامان باذوق و دقیق و خوش سلیقه ای!
من لینکتون میکنم.

مرسی شما لطف دارید
mamane heliya
7 مرداد 90 17:47
mobarake dandonet azizam.mibosimet

مرسی عزیزم
خاله سودی
8 مرداد 90 1:06
سلام
مبارک باشه دنتون دومش عسیسم
دندونش شبیه ما شده؟

نه سودی نمیذاره ازش عکس بگیرم تا می خوام دهنشو باز نگه دارم زود گریه میکنه
مامان ماهان عشق ماشین
8 مرداد 90 7:38
سلام.واااااااااای چه عکس خوشمزه ای.میخورمت خاله ها. راستی مامان جون نظر خصوصی دارین.
مامان ماهان عشق ماشین
8 مرداد 90 7:42
یه نکته رو یادم رفت بگم.خیلی مواظب دندوناش باش.ماهان هم تو 8 ماهگی دندون درآورد ولی بعدتو 13 ماهگی یکیش خراب شد. خیلی زجر دندونپزشکی تو اون سن کم کشید.
مامان پارسا
8 مرداد 90 16:46
مبارکت باشه خاله جون
ایشالا که همیشه یر حال باشی و خندون


Little perincess
8 مرداد 90 17:51
سلام ممنون از نظرت عزیزم دختر خیلی بانمکی داری وایی خدا کی خواهرم به دنیا میاد دلم آب شد.
به سلامتی ایشالا که بقیه مرواریدها هم دربیاد و خانومی را اذیت نکنه.

مرسی که به ما سر زدید
غزلک*مامان فسقلی*
8 مرداد 90 18:51
سلاااااااااام
مبارک باشه مرواریدای ریحان عسلی
عکسشم خیلی نازه ماشالله

مرسی چشماتون قشنگ میبینه