ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و لواشک

1390/5/26 2:47
455 بازدید
اشتراک گذاری

 

زیبا

من(مامانی)  از بچگی عاشق لواشک و شکلاتم شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

وقتیکه دیروز به کارام رسیده بودم و میخواستم فیلم نگاه کنم درحالیکه ریحان هم داشت بازی میکردشکلک های رمیــ ـنآ لواشکمو برداشتم و اومدم پیش ریحان تا هم فیلم نگاه کنم هم حواسم به این وروجک باشه اما امان از دست ریحان عسلی تا دید من دارم لواشک میخورم چشماش گرد شدو هی می اومد به طرف من منم که داشتم فیلم میدیدم واسه اینکه ریحانی بذاره تمرکز داشته باشم یه تیکه کوچیک گذاشتم دهنش تا بیخیالم بشه

اما نه انگاری مزه کرده بودو به مزاجش خوش اومده بود دوباره میخواست منم مثه همیشه تسلیم شدمو دوباره یه تیکه اما بزرگتر از قبل دادم

من که مامانیش بودم به خاطر اینکه ترش بود نتونستم همه     رو بخورم اما .......

 


خوشحال از اینکه لواشک دادم که بخوره

ریحان عسلی

ریحان عسلی

داره با اون دوتا دندونای کوچیکش لواشکو تیکه میکنه

 

ریحان عسلی

ریحان عسلی

آخر و عاقبت  لواشک دادن به ریحان عسلی

ریحان عسلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کوثر
26 مرداد 90 12:29
وای فداش چه با ولع می خوره مواظبش باش لواشک برای معده نازش ضرر داره اسیدش زیاده مواظب باش کم بده بهش

مرسی از راهنماییتون
خاله ی امیرعلی
26 مرداد 90 13:57
فداش بشم من نوش جونت عزیزک ماهم چقدرم بانمک میخوره
خاله نسرین مامان صدف و سپهر
26 مرداد 90 18:03
وااااای چه گوگولی شده با اون چشای قلمبش.معلومه که رقیب سر سختی میشه برای مامانش تو لواشک خوردن.

آره میبینید
مامان پارسا
27 مرداد 90 15:51
نوووووووش جونش ول توروخدا این لواشکهای مغازه ها رو ندی بهش بخوره معلوم نیست چی توشه

آره عزیزم حواسم هست مرسی از تذکرتون