ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و ریحان

1390/6/3 14:07
1,524 بازدید
اشتراک گذاری
نایت اسکین

رویای من ریحان و ریحان              دنیای من ریحان و ریحان
دریای من ریحان و ریحان              فریاد من ریحان و ریحان
خورشید ماه من ریحان و ریحان
چشمون سیاه من ریحان و ریحان
تنها بلای من ریحان و ریحان                چی بود گناه من ریحان و ریحان
شیرین زبون ریحان ابرو کمون ریحان ای مهربون ریحان آرام جون ریحان
مجنونمو تنها ریحان و ریحان             آواره صحرا ریحان و ریحان            من کوه به کوه ریحان و ریحان
در جستجوت ریحان و ریحان                     دل خونه ی عشقت ریحان و ریحان
دیونه ی عشقت ریحان و ریحان           طاقت نداره دله ریحان و ریحان
چشم انتظار دله ریحان و ریحان              کوچه به کوچه ای ریحان و ریحان
خونه به خونه ای ریحان و ریحان      از عشق تو حیران وحیران
فریاد زدم ریحان و ریحان
رفتی سفر ریحان و ریحان  
باز بی خبر ریحان و ریحان 
     شب تا سحر ریحان و ریحان     چشمام به در ریحان و ریحان

 

ریحان عسلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله ی امیرعلی
3 شهریور 90 14:05
خیلی شعر قشنگیه دست مامان جون درد نکنه با انتخاب این شعر قشنگش


مامان پارسا
3 شهریور 90 14:43
شعر اونور آبی میزااااااااااااااری اینجا
واقعاً شعر برازنده ی این نازدارخانوم هم هست


مامان زهرا نازنازی
4 شهریور 90 10:01
saye90
13 شهریور 90 23:49
به وبلاگ منم سر بزنین و نظر بدین خوش حال می شم