ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و پستونک

1390/6/11 0:41
908 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین


عزیزم وقتی که نوزاد بودی اصلا پستونک نگرفتی منم اصلا تلاشی به دادن پستونک بهت نکردم چون اصلا اعتقادی به دادن پستونک به بچه نبودم و نیستمزبانکده محصل
تا دیروز که داشتم اتاق رو که مثه بازار شام در آورده بودیو مرتب میکردم که دیدم قطره چکون رو برداشتیو درشو باز کردی و مثله پستونک گذاشتی دهنت و می مکیش
کلی از دیدن این صحنه زدم زیر خنده منم که از اون روزی که سبزی میشستم و جای سیب زمینی پیاز کنارت افتاد  زمین چشام  بدجور ترسیده   و تا اونحایی که بشه نمیذارم زبانکده محصل بیای تو آشپزخونه

از فرصت استفاده بهینه رو کردم و پستونکتو niniweblog.comکه بلا استفاده مونده بودو  دادم دستت تا هم شما به بازی کردن باهاش بپردازی و هم من به کارم

http://up.vatandownload.com/images/ucg30lhksxipfczgyibn.gif

اول باهاش بازی میکنی و بعد میذاری دهنت و دوباره در میآری و یکم نگاش میکنی و دوباره ..........


ریحان عسلی

  

ریحان عسلی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله ی امیرعلی
11 شهریور 90 1:05
قربون اون کوچولوی ناز برم که خیلی بانمک میشه وقتی پستونکشو میمکه
نازدونه ی خشگل قربون چشمای نازت برم
بووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامانی انگار ازین به بعد باخیال راحت به کارات میرسی

نه بابا نمیخوره بازی میکنه باهاش اسباب بازی جدیدشه
خاله ی امیرعلی
11 شهریور 90 1:08
انگار بیخوابی به همه اثر کرده که تا الان بیداریم
شب زنده داری حااااااااااااااااال میده مامانی؟


من مجبورم از خوابم بزنم و وقتی ریحان عسلی خوابیده به کار وبلاگش برسم
مامان زهرا نازنازی
11 شهریور 90 1:53



ریحانه
11 شهریور 90 2:53
نااااااااااااااااااااااااااااااااازشو برم من.
خیلی جیگره این ریحانه خانم.



مامان پارسا
11 شهریور 90 6:39
چه بامزه شدن عکسا
مامانی فکر کنم تا سر ریحان عسلی گرم پستونک بازی بوده شما هم سرگرم عکاسی شدین و یادتون رفته برین تو آشپزخونه به کارا برسیاااااااااااا
ببوس نازگل شیرینتو

نه عکسا از اون روز نیست از اونجایی که یکی از اسباب بازی های تازه کشف شدش زود زود باهاش بازی میکنه
فاطمه بهترین هدیه زندگی
11 شهریور 90 12:24
salam vay che akse nazi ba pesoonak age doost darid link konid
مامان آرمان
11 شهریور 90 16:22
سلام.ریحانه جون به مامان بگو تازه کشفش کردم.دوست دارم آلان بخورم مگه چیه؟


خاله یاسمین زهرا
11 شهریور 90 22:30
پستونک بخور خاله کاری به کسی هم نداشته باش. نوش جونت