ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و کشفیات جدیدش

1390/6/12 21:09
380 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزم از وقتی که پشتی هارو  گذاشتیم جلوی میز  تا کمتر بری طرفشون یکم موفق شدیم niniweblog.com اما کنجکاوی های شما که تمومی نداره و همش داری چیزای جدید کشف میکنی

من که رفته بودم توی آشپز خونه ( از اونجایی که من هر جا برم مثه جوجه دنبالم میکنی ) به خیاله اینکه منو دنبال میکنی دیگه پشته سرمو نگاه نکردم که کجا میری یکم که دیدم نیمدی اومدم ببینم باز کجا موندی که این بار هم باز منو شگفت زده کردیو niniweblog.com از یه ذره جا  ببین خودتو کجاها که جا نمیکنی niniweblog.com

منم که شغله دومم عکس گرفتن    از کارای شماست زودی دوربینو برداشتمو این لحظه رو به تصویر در آوردم

ریحان عسلی

ریحان عسلی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاطره مامان بردیا
12 شهریور 90 18:56
ای جونم به این دختر کنجکاو و شیطون


من شمارو لینک کردم

مامان زینب
12 شهریور 90 20:11
تا میتونی عکس بگیر... زینب الام فهمیده که خودش میتونه عکس بگیره مگه میذاره دوربین دست من باشه
الان بیشتر عکساش داره از پشت سر میشه کم کم...
اون جوجه روهم ببوس

خدا برات نگهش داره
مامان آرمان
13 شهریور 90 0:06
سلام. ای وورووجک.کجا؟چی پیدا کردی؟هرچی بود باهم نصف کنیم .باشه؟
مامان پارسا
13 شهریور 90 0:08
ماشالا خاله جون دست پسرارو از پشت بستی شیطووووووووووووووون خانوم
مامانی خیلی خوبه که انقدر سریع از کاراش عکس میگیری

میبینی تورو خدا من چه روزایی رو دارم با ریحان عسلیم میگذرونم
خاله سودی
13 شهریور 90 0:29
شرمنده غیبت داشتم

داشتی که داشتی میخواستی نداشته باشی حالا چه وقته اومدنه
الهام مامان رامیلا
13 شهریور 90 0:29
امان از دست این بچه های فسقلی بخدا رامیلا هم همش دنبال منه
خاله سودی
13 شهریور 90 0:29
وای چه شیطون شده اینجا داره اعتراض میکنه که اخم کرده؟

شاید خاله ها بهتر میدونن
خاله سودی
13 شهریور 90 0:32
وای حالا که تپله نمیاریش بوشهر وقتی اسکلت شد بیارش

نه حالا هم چیزی دورو برش نمونده مگه تو چیزی میبینی
نه نگران نباش لحظه ی دیدار نزدیک است
خاله سودی
13 شهریور 90 0:32
ببینمش گازش میگیرم

نه بوسش کن گازش بگیری دردش میگیره
مامان شایان
13 شهریور 90 16:04
وای ریحانه جوون من مامانی رو درک میکنم وقتی این شیطنتتاتو میبینه!

مرسی عزیزم که درک میکنی من دارم چی میکشم
مامان کوثر
13 شهریور 90 18:40
چقدر هم خودش رو بیخیال شما میگیره نازیییییییی خیلی بلایی 100 تا مثل ما رو درس میده