ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و رنگ اسمش

1390/8/1 19:11
3,064 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

وقتی ریحانه بعدازظهر خواب بود منم از فرصت استفاده کردم و اومدم وبگردی توی دنیای مجازی

توی یه وبی دیدم نوشته اسم شما چه رنگیه کلیک کردم ببینم چی نوشته  که ....

 و بالاخره رنگ اسم  ریحانه من طلایی بود قلب

حالا شما دوست عزیز اگه دوست داری بدونی اسمتون چه رنگیه پس زود قلم و کاغذتو بردار و حساب کن

دوست داشتی به ما هم بگو

من (مامانی) رنگ اسمم زرد (زرد) بود به رنگ اسم ریحان عسلیمم خیلی نزدیکم هورا

 اینم یه عکس که پستت بدون عکس نباشه

ziba

ریحان عسلی

 

 

 

 

 

شاید با خودتان بگویید مگر می شود اسم هم رنگ داشته باشد! اما این موضوع این روزها روانشناسان بسیاری را به مطالعه وا داشته است. Mad
به گفته آنان همه ما به نحوی تحت تاثیر رنگ ها هستیم. حتی اسم هر کس دارای رنگی است که این رنگ می تواند زندگی او را تحت تاثیر قرار دهد! این که شما بدانید برای اسم تان رنگ مخصوصی وجود دارد و می‌توانید راز شخصیتی خود را از لا به لای آن دریابید مطلب جدیدی در روانشناسی رنگ هاست. رابطه بین حروف و رنگ ها یه صورت زیر بیان شده است:


۱- قرمز: ش ج س الف
۲- نارنجی:‌ ‌‌‌ ت ث ک ب
۳- زرد: ی ل ص ض
۴- سبز: ‌ و م د ژ
۵- آبی: چ ن ط ظ
۶- نیلی: ح خ ف
۷- بنفش: ع پ غ
۸- صورتی: ز ق ه
۹- طلایی: ر ذ گ




برای این که با چگونگی موضوع آشنا شوید یک مثال می‌آورم: Question


مثال : لیلا جلالی
ل۳ ی۳ ل۳ الف۱ ج۱ ل۳ الف۱ ل۳ ی۳
سپس اعداد را با هم جمع می‌کنیم:
۲۱=۳+۳+۱+۳+۱+۱+۳+۳+۳
باز هم دو عدد را با هم جمع می‌کنیم:
۳=۱+۲ عدد ۳ مربوط به رنگ زرد است.


حالا اسم شما چه رنگی است؟ Arrow Exclamation

برگزفته از http://shukhi.com/ftopict-96.html 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

عمه جون
1 آبان 90 19:41
اپممممممممممممممممممممممممممم
اپممممممممممممممممممممممممممم
اپمممممممممممممممممممممممممممم
لطفا بیایید خوشحال میشم

اومدمممممممممممم

خاله ی امیرعلی
1 آبان 90 20:59
واااااااااای چقدر جالب من خاله جونی رنگ اسمم نیلی هستش ولی امیرعلی طلایی هم رنگه دخمل عموشه چه تفااااااااااااااااااااااااااااااااااااهمی!!!
مامان کوثر
1 آبان 90 23:13
جالب بود منم زرد بودم کوثر آبی
مامان گیسو
2 آبان 90 1:24
سلام دوستم خوبی ؟
خیلی جالب بود
برای من صورتی بود اما اسم گیسو 67 شد که 13 وجود نداره

سلام مرسی نازنین
آخی ببخشید دیگه

خاله هدي ياسي زر زر و لوبياي سحرآميز
2 آبان 90 9:17
آخ جون من قرمز بيدم
خاله سودابه
2 آبان 90 12:49
سلام عسیسم
خوبی خاله
جه پست جالبی
منم رنگ اسممو پیدا کردم
این حساب اسم منه خاله
8+2+1+4+4+1+1+4+1+3+3=32
3+2=5
گزینه 5 رنگ اسممه
رنگ اسم خاله جون آبـــی هستش



الهام مامان رامیلا
2 آبان 90 14:22
سلام دخمل طلایی خوبی جالب بود اسم رامیلا آبی بود مرسی خیلی خوب بود
فاطمه بهترین هدیه زندگی
2 آبان 90 17:31
سلام دوسی مرسی که سر زدید
با تبادل لینک نظرتان چیه؟




مامان ثنا و ثمین
2 آبان 90 18:06
خصوصی دالی
مامان یاسمین زهرا
2 آبان 90 20:08
خانوم طلا ناز و بلا شعر گفتم
مامان یاسمین زهرا
2 آبان 90 20:09
خصوصی
mamani helena
2 آبان 90 20:49
salam azizam che jaleb bod vali man hanoz hesab nakardam reihana joono bebossss
مامان ماهان عشق ماشین
2 آبان 90 21:49
سلام.مامان گیسو جون باز 3 و 1 روجمع کن میشه 4:سبز
مامان ماهان عشق ماشین
2 آبان 90 21:51
هم من هم ماهان سبزیم.چه تفاهمی.برای خودم میدونستم سبز میاد ولی برام جالب بود ماهان هم سبز شد.
مامان ماهان عشق ماشین
2 آبان 90 21:54
سلام.مثل اینکه بالاخره موفق شدید کد راست کلیک قفله رو بکار ببرین.

آره عزیزم مرسی از راهنماییتون

مامان پارسا
3 آبان 90 5:41
سلام
خوبه دیگه مادرو دختر رنگ استون خورشیدیه روزگارتون طلایی باشه و آفتاب زندگیتون زرد زرد

مرسی عزیزم ایشالا


مامان پارسا
3 آبان 90 5:45
من و پسری هم زرد و قرمزیم
ستاره
3 آبان 90 13:01
جمع اسم شوهرم ميشد 19 ،1+9=10 كه 10 رو نداشتي پس اسم شوهرم چه رنگي ميشه//؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هان خوشت اومدها که داری خانوادگی حساب میکنی
خاطره مامان بردیا
6 آبان 90 16:06
عاشقتم با اون اسم طلائیت

مرسی نمی خوای رنگ اسمتونو بهمون بگید خاله خاطره جون؟