ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و مهمونی عمو امیر

1390/8/4 1:50
1,300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبی گلم

دیشب خونه عمو امیر من (مامانی)  شام دعوت بودیم

زهرا زن عموی مامانی میگفت باران از عشق اینکه ریحانه می خواسته بیاد خونمون از صبح بیدار مونده و حتی ظهر هم نخوابیده بارانی دوستت دارم قلب

اینم عکسای این مهمونی

بدو ورود باران اسباب بازیهاشو آورد که ریحانی بازی کنه

ریحانه و باران

ریحانی که عاشق تلفن باران شده بود

ریحان عسلی

همچنان مشغوله بازی با اسباب بازیهای بارانی

ریحان عسلی

بدون شرح!!!

سفره شام

 پ.ن: خاله ستاره و سامی جاتون خیلی سبز بود 

پ.ن: سر سفره با بارانی سر خوردن سالاد الویه چه فیلمی داشتیم بیچاره مامانش خیلی خسته شد تا تونست دقیقا چشمای جوجه تیغی رو در بیآره تا بارانی بتونه نوش جان کنه نیشخند 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

mamani helena
4 آبان 90 9:09
سلام عزيز خاله هميشه به مهموني و غذاهاي خوشمزه دوست دارم ناناز
مامان کوثر
4 آبان 90 11:01
دست باران جون درد نکنه کاش آدم های بزرگ هم مثل این کوچولو ها دلشون آسمونی بود اینقدر باعاطفه و بی ریا ...........خوش باشین همیشه به مهمونی
مامان رهام
4 آبان 90 12:18
سلام عزيزم بابت موهاي رهام پرسيده بودي من تا حالا از ته موهاشو نزدم يه دفعه موهاش فر فري شد
زهره مامان هلیا
4 آبان 90 12:23
سلام عسلی انگار بهت حسابی خوش گذشته ایشالله همیشه خنده به لب باشی
خاله ی امیرعلی
4 آبان 90 12:30
هممممممممممممممم چه سفره ی رنگینی نوش جونتون دست مامان باران جونم درد نکنه همیشه به مهمونی و خوشی خانمی
مامان عسل و آریا
4 آبان 90 18:13
عزیزم رنگ فونت را ببینید براتون عوض شد؟
مامان ماني
4 آبان 90 22:26
چه دختراي خانمي به به


مامان ماني
4 آبان 90 22:27
مهموني حسابي خوش گذشته آره ريحانه جون
ستاره
4 آبان 90 22:28
مرسي كه به ياد من بودين به شما خوش بگذره به من خوش گذشته


ستاره
4 آبان 90 22:30
ظرفهاي آركوپل زهرا جون رو داشته باش

مامان پارسا
4 آبان 90 23:51
سلام حسااااااااااابی خوش میگذره خداروشکر ریحانه هم که کلی طرفدار پیدا کرده چه سفره ی پر و پیمونیدست زن عموت درد نکنه
مامان زهرا نازنازی
5 آبان 90 5:47
من عاشقه ریحانه ام (ماشاالله)


خاله ی امیرعلی
5 آبان 90 21:59
مامانی این تیغ جوجه تیغی از چیه؟

چوب شور عزیزم