ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و گاز گرفتن

1390/8/8 10:39
2,635 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

ریحانی من نمیدونم باید چیکار کنم که دیگه وقتی نخوام دست به چیزی که نباید بزنی که میزنی و وقتی ازت بگیرم عکس العملت گاز گرفتن نباشه

پریشب خاله سودی نشسته بود و داشت با لب تاب کار می کرد هی میرفتی سر وقتش و دست میزدی نمیذاشتی خاله به کارش برسه بیچاره دستشو گرفت که به کیبورد دست نزنی دستشو گاز گرفتی منم زودی دوربین رو برداشتمو مثه همیشه ازت عکس گرفتم

اینم عکسای ریحانی

ziba

ریحانی در خال گاز گرفتن

چقدر هم خوشحالی !!!

ریحانی خوشحال از گاز گرفتن

ریحان عسلی

پ.ن: مامانایی که این دوران رو گذروندین من چیکار کنم که ریحانی گازگرفتن از سرش بیفته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان گیلاس
8 آبان 90 10:51
سلام
ممنون بابت رمز.ابوالفضل هم بعضی موقع ها گاز می گیره مخصوصا وقتی چیزی میزاره دهنش و من میخوام درش بیارم با حرص گازم می گیره .
راستی پرسیده بودی ابوالفضل از ریحانه بزرگتره؟ابوالفضل و ریحانه جون دقیقا تو یه روز به دنیا اومدن.
ریحانه جون رو ببوس

مرسی خواهش میکنم
اما من متوجه نشدم پس چطور 12 ماهگیشو تبریک گفتید ؟
امروز دو روزه که ابوالفضل وارد دوازدهمین ماه زندگیش شده پسرم برا خودش مردی شده اینو شما توی پست 12 ماهگی مبارک نوشتی
اما ریحانی تازه 10 ماه و 16 روزشه !!!

زهره مامان هلیا
8 آبان 90 11:00
عکس اولی خیلی با حاله بخصوص چشماش خیلی با مزه شده
مامان گیلاس
8 آبان 90 11:05
سلام
شرمنده اشتباه شده دقیقا یک ماه بزرگتره ریحانه جون رو با یه نینی دیگه اشتباه گرفتم ابوالفضل 21 آبان به دنیا اومده.

میگم خواهش میکنم خدا برات نگهش داره

مامان سام
8 آبان 90 11:32
چاره كا فلفله



خاله هدي ياسي زر زر و لوبياي سحرآميز
8 آبان 90 11:42
منم كوچولو بودم خيلي گاز مي گرفتم. البته ما شيرازيا ميگيم دندون گرفتن. خلاصه من خيلي دندون مي گرفتم. طوري كه پريشب مامانم مي گفت من يعني مامانم خجالت مي كشيده جايي بره چون همه تا من ميومدم ميدويدن و بچه هاشونو ميبردن و ميگفتن هدي دندوني اومد



خاله هدي ياسي زر زر و لوبياي سحرآميز
8 آبان 90 11:49
يه دليل گاز گرفتن ني ني ها تو اين سن فكر كنم اينه كه در برابر اون چيزي كه مي فهمنن توانايي گفتن يا انتقال مطلب رو ندارن. بيشتر توي بچه هاي باهوش تر هم مشاهده ميشه. ني ني قدرت دركش بالاتر رفته ولي قدرت بيان تقاضا و خواسته ها يا انتقادها رو نداره. بنابراين شايد دليلي براي نشان دادن لجبازي، اعتراض يا حسادت باشه. به قول ما شيرازيا ني ني وقتي لج ميره دندون ميگيره. ولي شما بدونين ني ني ريحانه چون باهوشه متوسل به گاز گرفتن ميشه
خاله هدي زبانشناسه از خودش نمي گه ها
راه چاره رو هم نمي دونم چون بچه نداشتم


مرسی از توجه تون
یاسی چقدر خوش به حالت شده : X یه خاله خوبی مثه هدی جونو داری خدا برات نگهش داره
منم خودم همن عقیده رو دارم
مامان کوثر
8 آبان 90 12:34
الهی چقدر هم جیگر گاز میگیره خیلی باحال بازم نوش جونت وروجک
مامان یاسمین زهرا
8 آبان 90 13:19
خصوصی
مامان یاسمین زهرا
8 آبان 90 13:21
مامانش بهش شیر هم میدی؟؟؟؟؟
اگه میدی که بمیرم برات

آره عزیزم
مادرم دیگه چاره ایی ندارم ...............
محمد
8 آبان 90 13:54
شا دباشید وسلامت جزء دوستانم قرارتون دادم البته با اجازتون آبجی
مامان ماهان عشق
8 آبان 90 14:32
ای جونم.این ریحانی باهوش فهمیده شما حساسید،هی تکرار میکنه.مامانی هیچ عکس العملی نشون ندین.نه خوشحالی نه ناراحتی.اصلا وقتی اینکار رو کرد شما به کار دیگه ای مشغول بشین بطوری که انگار هیچی ندیدین و نفهمیدین.اگه بیخیال بشین زودی از سرش میفته.
خاله سودی دستبند نامزدی خیلی بهت میاد. مبارکه.

چشم همین کارارو میکنم مرسی از راهنمایی تون
ممنونم شما لطف دارید ایشالا روزی ماهانی
مامان متین
8 آبان 90 22:21
وای چقدر نازی تو جیگر
دست خاله بیچاره رو کندی آخهولی انگاری خاله هم بدش نمیاد یه کاری کرده که شما می خندی عسل ناناز چقدم ماه می شی موقع خندیدن. خدا واسه مامانت نگهت داره ان شالله


چشماتون ناز میبینه عزیزم
مرسی خاله جون
ممنونم از حضورتون

مامان آرمان
8 آبان 90 22:54
سلام.من زیاد تو این زمینه تجربه ای نداشتم ولی فکر میکنم که شاید اون اولین باری که ریحانه جون این کار را کرده با تعجب و شاید شادی و ذوق شما از انجام این کار برخورد کرده و از اینکه بچه ها خیلی باهوشند این را به حساب کار خوب گذاشته و فکر میکنه کاره خوبیه و لبخند شما هم نشان رضایت بوده را به همون حساب گذاشته و دوباره تکرار کرده و حالا یک نوع عادت تبدیل میشه.
اگر بتونید توجهشو در همون لحظه به چیز دیگری جلب کنید شاید زود از سرش بیافته

مرسی که توجه کردید و ممنونم از راهنماییتون عزیزم

مامان یاسمین زهرا
8 آبان 90 23:09
مامان ریحانه جون همه نظرا تایید شده اما نظری از شما نیست مطمئنی ارسال شده ؟؟؟

آره عزیزم خصوصی گذاشتم نبود خبرم کن
مامان پارسا
9 آبان 90 0:31
دستبندشو ببینییییییییییییید
قربون گاز گزفتنت بشم مممممممممممن پس چرا النگوهای نشون تو معلوم نیستن
فکر کنم هر چی کمتر عکس العمل نشون بدین زودتر از سرش میافته این عادت

خاله النگو دمدست من نیم ست میخوام

مامان ثنا و ثمین
9 آبان 90 1:37
الهی الهی.مامان خوبم شاید از درد دندون دراوردنه که دوست دالم گاز بگیلم خو اکثر بچه ها همینطورن.ناراحت نباش مامانی.انشااله بزرگ که شدم یادم میله
خاله هدي ياسي زر زر و لوبياي سحرآميز
9 آبان 90 10:59
ماماني ريحانه جون تو آخرين نظرات خوانندگان كه نظرهاي قبلي مياد نظر خصوصي رو نمي بينم
درمورد سن من هم خودت بايد حدس بزني من از مامان ياسي و خواهر ديگه ام بزرگترم. به احتمال 1000 درصد از شما هم بزرگترم البته از لحاظ سني. حالا شما يه حدسي بزن بعد من بهت ميگم درسته يا نه؟ براي خودم هم جالبه كه ببينم منو چه سني فرض ميكنيد.
پيرزن يا ميانسال. مساله اين است


من تا اونجایی که یادم میآد تو نظر خصوصی نوشتم که خاله هدی چند سالتونه؟ پس نظرمو خوندی دیگه که جوابمو دادی
مامان محیا
9 آبان 90 11:40
ریحان جونی خوش میگذره دیگه حسابی دلی از عزا درآوردی تا کی بوشهر میمونین...خوشبحالتون من هم دلم میخوادبرم خونه مادرجون محیا

میفهمم چی میگی غریبی بد دردیه ایشالا هرچه زودتر برید پیش خونواده و کلی دلی از عزا در بیآری

آنیتا
9 آبان 90 12:04
سلاااااام آخی ریحانه هم گاز میگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فدااااااااش بعضی وقتا هم لازمه ها!
من چند بار جیغ کوچولو زدم ایلیام دیگه گاز نمیگیره! دیدم گاز میگیره چند ساعتی گیر دادم بهش هی انگشتمو بردم دهنش اون گاز گرفت من جیغ کشیدم و خندیدم یه خورده ترسید یه خورده هم عصبی شد دیگه گاز نمیگیره...

سلام
ممنونم از اینکه به ما سر زدید

mamani helena
9 آبان 90 17:49
salam azizam vay cheghad ghiyafash sheiton shodeeeeeekhale ashegheteeeeeeee



مامان گیسو
9 آبان 90 18:26
سلامممممممممممم دوست گلممممممم
ماشاا... چقدر فعالییییییییییییی چقدر پست نخونده عقب بودم
قربون اون دندونای نازش برم من
دوست نازم اگه گاز گرفتن کودک رو تو گوگل سرچ کنی کلی مطلب مفید برات می آره
منم می تونم رمز داشته باشم ببخشیدا
ممنون
بوسسسسسسسسس

سلام
چیکار کنیم دیگه
حتما اگه ریحانه بذاره
چرا نمیشه خصوصیتو چک کن گلم


خاله ی امیرعلی
10 آبان 90 12:01
مامانی من تجربه ندارم ولی اومدم بگم خیلی خوشم اومد اخه کلی خندیدم وقتی ریحان رو درحال گاز گرفتن دیدم من عاشق اینم که بچه ها گازم بگیرن میمیرم واسه این کار
کاش من جای سودی جون بودم
به همه سلام برسوووووووووون
ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ برای ریحان عسلی گل و گلاب و خشگل و ناز

مرسی عزیزم حتما
بذار امیر علی دندوناش مثه ریحانی 7 بشه و گازت بگیره اونوقت حالتو میپرسم

امیرعلی
10 آبان 90 12:16
سلام دخمل عمو جون خوفی؟ په کی میای ببینفت اخه دلم برات یه ذره شوده زودی بیان تا باهم بازی کنیم به زن عمو هم سلام برسون


ما خوبیم هستیم حالا
میآیم ایشالا فرش قرمزتانو آماده کنید
الناز
10 آبان 90 12:22
سلام سیما جون خوبی؟ ریحانه خوبه؟
عزیزم به سودابه هم تبریک میگم خیلی خوشحال شدم زنگ زدم تبریک بگم ولی گوشیت خاموش بود از طرف من بهش تبریک بگو به خانواده هم سلام برسون دلمون خیلی براتون تنگ شده ریحانه جون را هم ببوس
عکسهای ریحانه خیلی قشنگن خیلی بزرگ شده زود ماشاا..
حالا زنگ میزنم میحرفیم گوشیت رو روشن نگه دار قربونتون برم

سلام مرسی ریحانم خوبه شما چطورید مارو نمیبینید خوش میگذره بهتون ؟
مرسی ایشالا روزی الهه جون حتما پیغامتو میرسونم
ممنونم چشمات ناز میبینه
مرسی بزرگیتو میرسونم
روی امیر علی رو

غزلک*مامان فسقلی*
10 آبان 90 13:24
هیشکی نمیتونه جلوی ریحان عسلی رو بگیره
mamane amir ali
20 آبان 90 10:23
سلام.به به چه گازای باحالی میگیره.غصه نخور از سرش میوفته امیر منم که همسن دختر شما بود خیلی گاز میگرفت از سرش افتاد .فعلا فقط چیزی =پرت میکنه.راسی نمیدونم هفت رنگ پلو چیه.همه میگن.

مرسی از حضورتون حالا هفت رنگ پلو غذای کدوم شهره ؟