ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و پیشرفت هاش

1390/5/26 12:56
434 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم    

تو این پست میخوام از پیشرفتهات بگم

 

وقتی از خواب بیدار میشی دنیای زیبا و میبینی مامانی خوابیده خودتو به مامانی میرسونی  و میآی مامانیو بیدار میکنی

عزیزم الان یه چند وقتیه که همه چیزو میگیری تا بلند بشی   اینجا خودتو به میز تلویزیون رسوندی شکلکهای مژی جوووووون و میخواستی عکساتو برداری که بذاری دهنت که   مامانی رسید و ........

ریحان عسلی

کافیه شما چهار دستو پا بری دنیای زیبا و من روی مبل یا صندلی نشسته باشم زود خودتو به من میرسونی پاهای منو میگیریو بلند میشی 

 دیگه گوش شیطون کر کمتر غریبی میکنی

امروز دیدم که از روی بلندی آشپزخونه رد شدی آخه قبلا نمیتونستی

ریحان عسلی

علاقه زیادی به بازی کردن با کنترل داری


پیشرفتای بدتم:

وقتی میبرمت حموم و میذارمت توی واناصلا دلت نمیخواد توی وان باشی و زود گریه میکنی        

دیگه با اسباب بازی و عروسکات بازی نمیکنی     و یه چند وقتیه که میبینم علاقه عجیبی به بازی کردن با بطری آب یا نوشابه داری

ریحان عسلی

وقتی چیزی روی میز بود دست نمیزدی اما الان ......

ریحان عسلی

امان از وقتی که  بخوام لباساتو  یا پوشکتو عوض کنم میزنی زیر گریه و اصلا نمیذاری درست و حسابی لباس تنت کنم یا پوشکتو عوض کنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

غزلک*مامان فسقلی*
25 مرداد 90 16:41
وای چقدر شیرینکاری میکنه ریحان عسلی جون، چقدر با دقت به عکساش نگاه میکنه
خاله نسرین مامان صدف و سپهر
26 مرداد 90 0:35
سلام مامان ریحانه جون.ماشاالله به این عسل خانوم شیطون.
خیلی مواظب این خانم ناناز باشین .چون تازه داره بلند شدنو امتحان میکنه خطرناکه.تا حد امکان هر چی میزو چیزهای خطرناکه از دور برش جمع کنین تا خدای نکرده مثل اتفاقی که برای صدف من افتاد براش پیش نیاد
خدا همه ی بچه هارو در پناه خودش سالم نگه داره.

آره خیلی مواظبم اگه دوست داشتی از اتفاق صدفی تو وبلاگتونو برامون بگو

مامان پارسا
27 مرداد 90 15:49
سلاااااام
چه طوری،واقعاًکه من احساس یه مادر تنبل تنبل..... .. بهم دست داد وقتی اومدم اینجا
من 2 روز سر نزدما ببین چه کولاکی کرده مامانی
پارسا هم جدیداًهمینجوری شده با همه چیز بازی میکنه الا اسباب بازیهای خودش
انشالله همیشه شاهد پیشرفتهای بزرگش تو زندگی باشی

ایشالا به امید اون روز