ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و جارو برقی

1390/5/27 1:46
500 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

امان از دست ریحان عسلی ما

عزیزم وقتی کوچیکتر بودی یکم بهتر به کارام میرسیدم الان که یکمی از قبل بزرگتر شدی به کارای خونه رسیدنم خیلی خیلی برام سخت شده مخصوصا جارو کشیدن 

قبلنا وقتی میخواستم جارو بکشم  میذاشتمت توی روروکتو تو هم با وجودیکه اولش از صداش میترسیدی اما خب تو روروکتت میموندی و زل میزدی به من و جارو کشیدنم

تا دوشنبه هفته پیش که خواستم جارو بکشم تا جارو رو روشن کردم از شدت صداش ترسیدیو زدی زیر گریه دنیای زیبا و اصلا نذاشتی من به کارم برسم حتی بهش دست هم نمیزدی منم نمیتونستم بیخیاله جارو کشیدن بشم مجبور شدم تورو تو بغلم بگیرمو به کارم برسم ناگفته نماند که یه حاله اساسی  هم به کمرم دادم

 تا دیروز 90/05/26 که خواستم جارو بکشم شما هم مشغول بازی Hello Kitty emoticon
بودی منم بهت اعتنایی نکردمو جارو رو روشن کردم تا صداشو شنیدی یه تکونی خوردیو به من نگاه کردی منم که داشتم عکس العملتو میدیدم یه لبخند زدم و تو هم یکم بیخیال شدی اما دست از بازی برداشتی و یه جا نشستیو به من و کار کردن با جارو نگاه کردی  

این بار تو دست و پام میپیچیدیو میخواستی من بغلت کنم و کمتر از هفته پیش میترسیدی اما من بالاخره ابن بار بدون بغل کردن تونستم جارو بکشم

دنیای زیبا

بدون شرح!!!

ریحان عسلیَشکلک های جــــوجــــو

ریحان عسلی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کوثر
27 مرداد 90 13:17
ای جانم ببین چجوری داره نیگاه میکنه آخی فداش بشم چه لبی داره میچینه الهی بگردم نازی بوس بوس بوس
مامان پارسا
27 مرداد 90 15:54
بقول اصفهانیا دلم پکید وقتی دیدم داره گریه میکنه ،اااااااااای لعنت بر این تکنولوژی که اشک نازناز مارو دراورده


maryamooli
28 مرداد 90 14:14
ayyyy...ghorbooneshhh beraaam( chera geryeye bacheye mardomo dar miaaaarid akheee,,
voooy...gerdaloooooo

نه عزیزم خودش وقتی جارو برقیو میبینه گریه میکنه من چیکاره بیدم