ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و خواب

1390/5/30 22:17
536 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

نایت اسکین


ريحانه عزيزمشکلک های عروسک الان که دارم اين مطلبو مينويسم شما خوابيدي و الان ساعت 2:48 دقيقه صبح 90/05/30 هستش
عزيزم خيلي شيطون شدي از صبح که بيدار ميشي تا شب يکسره مشغول بازيniniweblog.com و ورجه وورجه ايي
الان هم که خوابيدي به لطف ديفن هيدرامينه 

تا کوچيکتر بودي شب تا صبح بيدار بودي الان هم که يکم بزرگتر شدي تا دير وقت بيداري من اصلا خوش شانس نيستم وقتي وبلاگ ني ني هاي ديگه رو  ميخونم که ماماناشون از خاطراتشونو ميگن مخصوصا در مورد خواب ني ني هاشونو يه جوري ميشم
دلم ميخواست منم حس اونارو ميداشتم وقتي ميگن که ني نيمون اونقدر خوش خوابن که حتي موقع حموم دادنش توي حموم خوابشون میبره منم دلم ميخواست تو اينجوري بودي اما حسرت از اينکه لااقل بعد از حموم دادنت 1 ساعت يکسره بخوابی
اما هر چي هست بازم خدارو شکر ميکنم و عاشقانه دوستت دارم

مادر شدن که  کم الکي نيست عسلي مامان niniweblog.com

دنیای زیبا

ریحان عسلی



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

خاله ی امیرعلی
30 مرداد 90 3:46
وااااااااااای خدا چقد ناز نشسته
ماتو مبهوتم نگا میکنه خداااااااااااا
اخه عسلی دوست داره همیشه پیش مامان جونش باشه و چشم از مامانی مهربونش برنداره واسه همین کم خوابه


مامان زهرا نازنازی
30 مرداد 90 4:07


ماشاالله


مامان زهرا نازنازی
30 مرداد 90 4:11
منتظر حضوره شما و ریحانه جون در بازی وبلاگیمون هستم
مامان علي
30 مرداد 90 11:25
وااااااااااي چه دختر ناز و جيگريه.ببوسيدش از طرف من
آدمهاي كم خواب موفق ترن ها

مرسی نظر لطفتونه
خدا کنه اینجوری که میگید باشه
مامان زهرا نازنازی
30 مرداد 90 13:13
ممنون از لطفتون

خواهش میکنم
خاله ياسمين زهرا
30 مرداد 90 13:34
ريحانه خانم به ماماني بگو من چون پرانرژيم خيلي كم ميخوابم. درعوض وقتي بزرگ شدم تو كاراي خونه كمكت مي كنم. بچه خواب آلو به درد نمي خوره!

نه دیگه اینقدر که از صبح که بیدار میشم تا شب فقط 1 ساعت بخوابم خاله یاسمین زهرا جون
اخه مامانی هم باید یکم استراحت کنه از وقتی بیدار میشم همش دنباله منه طفلکی خسته میشه
مامان زینب
30 مرداد 90 14:42
سلام سلام ما شاالله ریحانه خانوم
یعنی زینب این کارو در پیش رو داره!!!!!!!!!!!!!!!

سلام عزیزم آره راه درازی در پیش رو داری
خاله نسرین مامان صدف و سپهر
30 مرداد 90 17:27
مامان ریحانه جون سلام. کاملا درکتون میکنم. صدف شبا خیلی دیر میخوابه الان ماه رمضونی تا 1/5-2 بیداره. عملا از همه ی کارا میفتی.تا وقتی هم این وروجکا بیدارن هیچ کار مفیدی نمیشه انجام داد.

ممنونم از درکتون
مامان دوقلوها
30 مرداد 90 18:22
خيلي ناز نازيه تپلي خانم . خدا براتون صحيح و سالم نگهش داره .

مرسی عزیزم
ریحانه
30 مرداد 90 18:53
وااااااااااااااای جونم لپش رو نیگاه کن. شیطونک خاله چشم نخوری؛ ماشالا هزار ماشالا.
مامان پارسا
31 مرداد 90 8:28
ایشالا بزرگ میشم مامانی برات جبران میکنم انقدر گله ی منو پیش خاله هام نکن دیگه،اینم یه بوس دیگه برا مامانیم که خستگیش در بیاد(دو تا دیگش برا ریحانه جوه هاااااااا)

خدا از زبونتون بشنوه

یکیش مال شماست دوتاش واسه پارسا جون
مامانی
1 شهریور 90 1:09
ماشاله به این همه انرژیاصلا غصه نخور مامان خوبم. چون بچه های منم تا هر وقت که چراغ روشن باشه،بیدارن

ریحانه براش فرقی نداره فقط خیلی در مورد خواب مقاومه