ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و سجاده

1390/6/1 16:21
541 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

کافیه من بخوام چادر نمازم بپوشم و بخوام نماز بخونم   
من خیلی وقتها وقتی خوابی نمازمو میخونم اما امان از روزی که بیدار باشی و منم نمازم نخونده باشم
ریحانه مشغول هر کاری هم که باشه زود خودشو به من میرسونه تا با مهر من بازی کنه و نذاره من با توجه کافی نمازمو بخونم

یه وقتایی میشه که میری پشت سر من و خدا میدونه من چطوری نمازمو تموم میکنم تا برسم به تو که نذارم دست به کاره خطرناکی بزنی
از دست تو دختر دست 100 تا پسرو از پشت بستی
  چند وقته پیش دیدم از دیوار راست بلند شدیو دست به پریز برق میزنی میبینی چه کارایی میکنی

(این سجاده رو مامانم وقتی 2 سال پیش رفته بود کربلا برام سوغات آورد و از همون موقع من نمازامو روی این سجاده میخونم)

ریحان عسلی

َشکلک های جــــوجــــو

ریحان عسلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پارسا
2 شهریور 90 2:03
فدای اون نگاه نازت تودوربین بذار مامانی نمازشو بخونه گلم
خاله نسرین مامان صدف و سپهر
3 شهریور 90 14:33
قربون اون نگاش.نمازم یاد داره بخونه؟
تینا
3 شهریور 90 17:45
دخترتون خیلیییییییییییی خوشگله به ما هم سر بزنید

مرسی میام پیشتون