ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و بچه داری از نوع بابایی

1390/6/1 17:12
624 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

دیروز90/05/31  که باباییی خونه بود ازش خواهش کردم که حواسش به شما باشه تا من به کارای عقب افتادم برسم
همینطور که به کارام میرسیدم صدای بابباییشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  هم میشنیدم که میگفت ریحانی دست نزن -نرو اون طرف بیا اینجا
یه نیم ساعتی گذشت باباییشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  منو صدا زد و گفت بیا ببین چیکار کردم که دیگه ریحانه نمیتونه از جاش تکون بخوره  منم زود دست از کارم کشیدم ورفتم ببینم بابایی چیکار کرده که .....
دیدم ریحان عسلیو با یه عالمه بالشت استتار کرده که مثلا ریحانی دیگه چهار دست و پا نره اما زهی خیاله باطل  که ریحانه مثه همیشه مارو شگفت زده کرد  و از روی این همه بالشت رد شدو شروع به چهار دست و پا رفتن کرد
ای شوشوی خوش خیال


 
ریحان عسلی

دنیای زیبا   

ریحان عسلی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آنـــدیـــآ دُخــمَــلــ ِ مـــآ
1 شهریور 90 17:20
ای شیطــون


مامان یاسمین زهرا
1 شهریور 90 17:22
شما خیلی ماهی خاله جون
مامان بهار و باران
1 شهریور 90 17:59
آقایون بچه داریشونم فیلمیه
خدا ریحانه کوچولو و فضولو حفظ کنه

سلام خاله جون مرسی که به ما سر زدید فضول نیستم یکم کنجکاوم
مامانی
2 شهریور 90 1:06
ماشااله دخمل باباما هم یک ماهه دیگه به این مرحله میرسیم چون ثمین کوچولوی منم خیلی کنجکاوه.بازم به ما سر بزنید خاله.با اجازه ما ریحانه جون رو لینک کردیم

مرسی از لطفتون حتما
مامان پارسا
2 شهریور 90 2:00
اساساًباباه بیشتر از بچه ها خونه رو بهم میریزن
باید بابایی رو به ریحانه خانوم میسپردی خواهر


خاله نسرین مامان صدف و سپهر
3 شهریور 90 14:36
ریحان جون به بابایی بگو مثل اینکه منو خیلی دست کم گرفتی.فکر کردین منم مثل بچگیای خودتونم که بگن همین جا باش .بشینینو بلند نشین؟!!!

حرف حساب که جواب نداره خاله جون
مامان سيد پارسا
4 شهریور 90 19:21
من هم يه بار اين كارو رو تختم انجام دادم و خوابيدم ني ني من رد شد از روشون ...افتاد از تخت دماغش خون اومد.... من هم فكرش رو نميكردم رد شده ازش