ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و آینه

1390/6/12 21:31
587 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای خوبه وبلاگیم
ریحانه عزیزم  از بچگی وقتی گریه میکردیSmilehaa تا می بردمت جلوی آینه گریه ات بند می اومدو میخندیدی
الان یه چند وقتیه که میتونی خودت چهار دستو پا بریniniweblog.com تو اتاق خواب ( اتاق خواب یکم بالاتر از سطح پذیراییه ) اوایل وقتی می رفتی توی اتاق همینکه می رفتی کنار میز عسلی تخته من با بازی کردن باهاش راضی بودی تا چند روز پیش که من سرم گرمه کارام بودشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز و شما هم طبق معمول خوش به حالت بود اومدم ببینم  
کجایی و چیکار میکنی دیدم رفتی بین درآور و داری خودتو تو آینه  قدی با تعجب نگاه میکنی
کلی از کارت و نوع خیره شدنت تو آینه خندیدمniniweblog.com تا دیروز 90/06/11 که باز رفتی سر وقت آینه قدی و ..........

 

بار اول چون کار داشتم نوع نگاه کردنت نتونستم همون موقع به تصویر در بیارم
الان در واقع  مطلبم تاریخ گذشته و عکساش به روزه
 

ریحان عسلی

niniweblog.com

ریحان عسلی

niniweblog.com

ریحان عسلی
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان پارسا
12 شهریور 90 2:02
چیه خاله جون چرا تعجب میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دخمل به این نازی و قشنگی ندیدی تا حالا
آنـــدیـــآ دُخــمَــلــ ِ مـــآ
12 شهریور 90 2:13
چقد تو شیطونیی کوشولووووووو
مامان یاسمین زهرا
12 شهریور 90 2:13
ریحانه خانوم بانمک اگه فقط من تورو ببینم لپاتو میکنم شیطون

وای نه تورو خدا دردش میگیره
خاله ی امیرعلی
12 شهریور 90 9:14
ای جااااااااااااااااااااااان فدات بشم من
خب همه انقد گفتن چقدر ماه و خشگلی رفته خودشو ببینه که واقعا ماهه



عمه مائده
12 شهریور 90 10:07
ریحان عسلی گل چقدر تعجب کردی؟ تا حالا خودت از نزدیک ندیده بودی خانم گل؟
مامان زینب
12 شهریور 90 10:31
چه بامزهههههههه
خاله ياسمين زهرا
12 شهریور 90 14:31
لپاي منم به اين گل منگلي بود گريه يادم مي رفت
مامان کوثر
12 شهریور 90 16:09
sسلام به ریحانه جون و مامان عزیزش یه چند روز نبودم رفته بودیم روستا تفریح .........خیلی دلم براتون تنگ شده بود
چقدر ریحانه جون اینجا بامزه شده


خدارو شکر که خوب هستید فکر کردم بی خبر رفتی لار
مامان پریا
12 شهریور 90 16:43
کلبوکها ??
مامان آرمان
13 شهریور 90 0:08
آیینه حس خوبی به بچه ها میده.خوبه یک سرگرمی بی خطر و مفید برای شناخت بیشتره خودشه.
الهام مامان رامیلا
13 شهریور 90 0:30
رامیلا هم عاشق آینه است ولی این عکسش جلوی آینه خیلی بامزه است خدا حفظش کنه

مرسی عزیزم خدا رامیلارو هم براتون نگهش داره