ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و دستمال کاغذی

1390/6/13 1:25
1,222 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

 

الان که دارم این مطلبو مینویسم ساعت 12:42 بامداد یکشنبه ست و عزیزه دل مامان خوابیدهز     

 یه دو هفته ایی میشه که از دست کنجکاوی های ریحان عسلی خونمون به کانون خونه های بدون جاذبه پیوسته niniweblog.com همه چیز دور از دسترس ریحانیه بخصوص دستمال کاغذی

دیشب معصومه (دختر عموی ریحانه) ز و زندایییش سر زده اومدن خونمون دیگه خودتون میتونید حدس بزنید من چقدر خجالت کشیدم از سر و وضع خونمون

هی من از اوضاع شکل و شمایل خونه عذر خواهی کردم و میگفتم کاشکی من میدونستم دارید می آیید خونه رو مرتب میکردم که مریم جون  مثه همیشه  که خیلی خانم و مهربونندniniweblog.com  همش منو دلداری میداد که خونه ایی که بچه ی کوچیک باشه همینطور  میشه دیگه من که نیمدم خونتونو ببینم اومدم پیش خودت و هی منو دلداری میداد

خداییش با این حرفاش منو خیلی  آروم کرد و دیگه کمتر خجالت می کشیدم ز

اما نکته مهم اینجاست که بعداز خوردن میوه زمعصومه جون ازمن دستمال کاغذی خواست من هم که همه چیزو از دست ریحان بالا گذاشتم از روی اوپن برداشتمو به معصومه دادم و دیگه یادم رفت و از روی میز بردارم

تا اینکه مهمونا رفتن و من ریحان عسلی رو گذاشتم زمین که پذیرایی رو  یکم جمع و جور کنم از ریحانی عسلی غافل شدم و ....................

ریحانی چشم منو زدور دیده بود و رفته بود سراغ دستمال کاغذی و...

ریحان عسلی

اینجا من میخوام برم دستمال کاغذی رو ازش بگیرم تا منو دید میرم به طرفش  زود گذاشت دهنش ای شیطونniniweblog.com

ریحان عسلی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان رضا
13 شهریور 90 1:32
سلام .از طرف من روی ماه ریحانه کوچولو روببوسید
به وب ماهم بیایید .من ورضا از دوستی شما خوشحال میشیم

سلام مرسی که بهما سر زدید حتما میآم پیشتون
پس چرا آدرستو نذاشتی
مامان زینب دخمل ناز
13 شهریور 90 6:59
مامان پارسا
13 شهریور 90 9:39

پارسا هم عشق دستمال کاغذیه فهر جا ببینه خودشو به سرعت میرسون به اون فوری هم میذاره تو دهنش
وروجک چه مظلومانه هم نگاه میکنه تو عکس اول



مامان یاسمین زهرا
13 شهریور 90 10:57
خدا این شیطون خانوم چه کارا که نمیکنه

می بینید
حالا با یاسی روزای خوبتو داری میگذرونی قدرشو بدون
غزلک*مامان فسقلی*
13 شهریور 90 11:39
ای جانم، واسه این چیزا خودتو ناراحت نکن، همه میدونن خونه ای که بچه ای با این سن وسال داره همیشه مرتب نمیمونه
ایشالا که همیشه سالم و سرحال باشه ریحانه جون

مرسی عزیزم
خاله ی امیرعلی
13 شهریور 90 13:39
ای وروجک شیطووووووووووووووووووووون
دوست داری با دستمال کاغذی بازی کنی خاله جون؟اره؟
امیرعلی هم عاشق بازی کردن و خوردن دستمال کاغذیه!
بچه ها تو این سن نمیدونم چرا علاقه ی خاصی به دستمال کاغذی دارن؟
بووووووووووووووس از لپای تپلیت

دوست دارم اما مامانم نمیذاره

مامان کوثر
13 شهریور 90 18:39
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***_______ـــــــــــ_________***
__***___________________***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*
ای فسقلی شیطون بلا چقدر دوست دارم از نزدیک ببینمت و یه عالمه ببوسمت ای جان
تو رو خدا از طرف من اون لپای خوردنیش رو یه عالمه ببوسسسسسسسسسسسسس


مامان پریا
13 شهریور 90 20:10
شما عروسکا همه کار ازتون بر میاد
نوش جان کردن دستمال کاغذی که دیگه شگفت انگیز نیست


اما واسه من خیلی شگفت انگیزه من همیشه بچه های دیگه رو میدیدم و میشنیدم اما ریحان عسلی از جون و پوست خودمه واسه اینه که همه چیزش برام تازگی داره
مامان پریا
13 شهریور 90 20:11
ببخشید مامان مهربون :
شغل اول تون چیه که دومی شده شکار لحظه ها

خانه داری و همسر داری
مامان آرمان
14 شهریور 90 0:06
سلام.
بچه ها تو این سن همش در حاله کشفن.
این هم یکی از اونهاست.
فقط مامانی خیلی مواظب باش چون در حین بازی و کشف همین دستمال میتونه باعث خیلی از اتفاقات بد بشه که همون (دور از جونه همه) خفگیه.خیلی احتیاط کن.

مرسی نازنین از هشدارتون حتما بیشتر مواظب میشم
مامان پسرا
14 شهریور 90 1:01
الهی! مامانش از طرف من بکش اون لپاشو!
محمد حسن هم تا میخوام دهنشو تمیز کنم دستمال کاغذی رو میگیره و می خوره

بوسش میکنم بکشمش دردش میآد خاله جون
مامان زهرا نازنازی
14 شهریور 90 1:28
سلام عزیزم رمز رو براتون تلگراف زدم
مامان گیسو
15 شهریور 90 5:46
قربونشششششششششش برم من
بوسسسسسسسس