ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و سامی

1390/8/14 19:36
507 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

ریحانی فردا قراره یه مهمون عزیز برامون بیآد اونم کسی نیست جزء خاله ستاره و سامیهورا

وقتی پدر جونی ریحانه رو ببوسه  معلونم نیست چه عکس العملی نشون میدی  دلم برات یه ذره شده خاله جونم

عید که اومدی پیشمون خیلی ریحانی رو دوست داشتی اون موقع ریحانی 3 ماهش بود

یه خاطره از عیدم بگم که من ریحانی رو میذاشتم تو کریرش و جلو تی وی تا کلاه قرمزی 90 ببینه تو (سامی )هم هی میگفتی مامان ستاری ریحانه روشو برگردونه من نمیخوام کلاه قرمزی نگاه کنه ای شیطون

یا من تو آشپزخونه داشتم ناهار درست میکردم داشتی با مامانت حرف میزدی میگفتی مامان به من مارکر ( marker )و پیپر( paper )و چر (chair) بده میخوام نقاشی بکشم  تعجب دست منو از پشت بستی قوربون انگلیسی صحبت کردنت برم

اینم عکسای سامی

سامی

سامی

سامی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

هستي
14 آبان 90 19:45
سلام يه تولد بزرگ همراه با تك ستاره شبكه تو ململ خوشحال ميشم بياي http://www.asr-havadare-no.blogfa.com/
خاله ستاره
14 آبان 90 23:05
مرسي خاله سيما فردا غوغايي به پا ميشه از دست بچه هاممنون كه يه پست از سامي گذاشتي سوپرايز شدم

خواهش میکنم قابلی نداشت

مامان
15 آبان 90 0:36
سلام دخمل نازي داري زنده باشه
به ماسر بزن بكو با جي بلينكمت منو با ستاره هاي من بلينك

سلام ممنونم حتما
مرسی از حضورتون مارو هم ریحان عسلی بلینکید
خاله ی امیرعلی
15 آبان 90 9:04
سلام
جمعتون جمع بود و گلتون کم که بهتون پیوستن
سلام مخصوص منو به خاله ستاره و سامی خشگله برسون
مامانی انگار این خشگلی ژنتیکیه ها دختر خاله پسر خاله هر دو ماهن ماشالاه

سلام عزیزم ممنونم چشماتون قشنگ می بینه

محمد
15 آبان 90 11:31
عید قربان بر شماو خانواده محترمتان مبارک باد
مامان ثنا و ثمین
15 آبان 90 14:22
سلام خانومی.بههههههه میبینم که آبجیها به سلامتیدارن دور هم جمع میشن.انشااله که خیلی خیلی خوش بگذره.
به ستاره خانوم و سامی جون هم سلام ما رو برسونید

سلام عزیزم
بزرگیتونو میرسونم

مامان پارسا
15 آبان 90 19:02
چشم و دلتون روشت از اومدن خواهر جونتون
میگم نکنه خبرایی(عقدکنون خاله سودی) تو این روزا؟

ممنونم
آره ایشالا فردا عقد کنونه

مامان پارسا
16 آبان 90 2:46
مباااااااااااااااارکه